Jak psát pracovní inzeráty, abyste oslovili ty správné lidi?
Mnoho personalistů a náborářů si již po celá léta láme hlavu s tím, jak správně napsat pracovní inzerát na své kariérní stránky nebo profesní portály a webové stránky, kam umisťují své nabídky. V dnešní době se to má s uchazeči o zaměstnání skoro jako s luxusním zbožím – není ho tolik a získáme ho pouze tehdy, budeme-li postupovat velmi obezřetně. Naštěstí není potřeba platit si drahé pracovní portály a je možné zveřejňovat své nabídky práce i na webových stránkách, které umožňují inzerci práce zdarma. O to více se můžeme zaměřit na samotný text.
Práce na plný úvazek
Při psaní inzerátů, ať už na práci na plný úvazek nebo brigádu, je důležité vždy myslet na to, kdo je naše cílová skupina a co se chce z textu s největší pravděpodobností dozvědět. Například uchazeče o administrativní pozice bude nejspíše zajímat pracovní doba, montéry a elektrikáře hlavně plat a nutnost přesčasů, kdežto finanční specialisty zase možnost kariérního růstu.